Elektronické komponenty musí spolehlivě fungovat po celou dobu své životnosti. Zejména v případě bezpečnostních komponent vozidel. Proto jsou po výrobě tyto výrobky podrobeny 100% funkční zkoušce při extrémních teplotách v testovacích tunelech. Náš partner, společnost Weisstechnik, jako zkušený poskytovatel komplexních služeb plánuje a konstruuje zkušební tunely v souladu s požadavky zákazníků.
Koncové zkušební tunely Weisstechnik jsou kompaktní a vysoce přesné systémy dopravních tunelů. Tento tunelový systém se obvykle skládá z chladící části, ohřevové části a opět poslední část je chladící tunel. Systémy se používají k testování, zda elektronické součástky nebo celé sestavy fungují při extrémních teplotách. Mnoho testovaných citlivých komponent pochází z automobilového průmyslu nebo elektronického průmyslu.
Modulární sestava celého zkušebního zařízení.
Koncové tunely, které mají modulární strukturu jsou navrženy tak, aby splňovaly náročné požadavky na zkoušky. Obvykle provádějí jak elektrické zkoušky, tak kombinované elektropneumatické nebo elektrohydraulické zkoušky. Jsou navrženy pro nepřetržitý průmyslový provoz a jsou schopny spolehlivě testovat i velké množství vzorků nebo finálních výrobků ve velmi krátkém čase. Tunelové systémy mohou být uspořádány jako jedno zařízení nebo v řadě za sebou. V případě potřeby lze pod tunelovým systémem instalovat vratný systém pro nosiče, aby se ušetřil celkový prostor. Protože nejeden uživatel bojuje s nedostatkem prostoru ve výrobních halách. Pro nakládání a vykládání nosičů vzorků jsou k dispozici ruční i automatizovaná řešení.
Tunely s řízenou teplotou a integrovanou kontaktní stanicí.
Srdce těchto zkušebních systémů tvoří tunely s řízenou teplotou a s transportním systémem pro manipulaci s výrobky. Výrobky (zkušební vzorky) jsou nejčastěji na úvodní části tunelu ochlazeny až na -40 ° C. Poté jsou transportovány do kontaktní stanice, aby podstoupily funkční testy. V další fázi se zahřejí až na 120°C. Před uvedením do chladicího tunelu se podrobí druhé funkční zkoušce. Po celém zatížení lze výrobky vyjmout a dále zpracovat. Čas cyklu změny teploty by měl být naplánován přesně, aby se zajistilo, že všechno funguje hladce a bez zbytečných ztrát a zpoždění. Co si budeme povídat, při masové výrobě jsou čas peníze.
Pro hladkou integraci tunelu na konci výrobní linky je nezbytné pečlivě naplánovat všechna rozhraní. To platí nejen pro připojení softwaru k existujícímu PLC, ale také pro integraci do výrobní linky a pro návrh jednotlivých tunelů. Chladicí tunel může být chlazený vzduchem, chladícím systémem cirkulace vzduchu s vodou chlazeným tepelným výměníkem nebo provozován jako systém cirkulace vzduchu s přímým chlazením zajišťovaným chladicí jednotkou. Poloha strojní jednotky s ovládací skříní a vysoušečem stlačeného vzduchu by měla být plánována tak, aby byly splněny všechny technické a prostorové požadavky.
Dlouholeté zkušenosti.
Jako poskytovatel koncových zařízení byl náš partner, společnost Weisstechnik, odpovědný za plánování, výrobu, uvedení do provozu a údržbu systémů koncových zkušebních tunelů. S tímto segmentem mají zkušenost více než 30 let. Zde nám naše odborné znalosti v oblasti environmentální simulace umožňují garantovat zákazníkům přesnou testovací teplotu. Tato teplota má výchozí hodnotu ± 2 K a v případě potřeby ji lze upravit na ± 1 K. S využitím moderních technologií a vysokého know-how náš partner vyvíjí také kalicí tunely a kalibrační tunely. Při realizaci těchto projektů se spoléháme na odborné znalosti a služby dobře koordinované sítě specialistů. Pokud jde o provoz, naši kvalifikovaní servisní technici zajišťují, aby systémy fungovaly správně.
David
Groh
Obchodni manažer
Ing. Gabriele
Benaglia
Obchodní ředitel