Testovací systém pro zkoušky automobilových reflektorů

Voetsch_dlazdice

Zkušební systém pro zkoušky reflektorů 

Kombinace osvědčených klimatických komor a rozšíření pro zkoušky reflektorů vám umožní kvalifikované zkoušky předních automobilových reflektorů prostřednictvím simulace opakovatelných podmínek.

 

Pracovní rozsah

Pracovní rozsah

Inside pracovní rozsah (teplotní skříň)

Hodnoty pro zkoušky teplotou
 
  • Teplotní rozsah -40°C až +130°C
  • Teplotní odchylka časová, měřeno dle IEC 60068-3-5 ve středu zkušebního prostoru ca.± 1,0 K
Outside pracovní rozsah (klimatická skříň)
 
Hodnoty pro zkoušky teplotou
 
  • Teplotní rozsah -40°C až +80°C
  • Teplotní odchylka časová, měřeno dle IEC 60068-3-5 ve středu zkušebního prostoru ca.± 1,0 K
     
Hodnoty pro zkoušky klimatem
 
 
  • Teplotní rozsah -40°C až +80°C
  • Teplotní odchylka časová, měřeno dle IEC 60068-3-5 ve středu zkušebního prostoru ca.± 1,0 K
  • Rozsah vlhkosti 10% r.H. až 95% r.H.
  • Rozsah rosného bodu ca. +4°C až +79°C

Rozšíření: Ventilátor a skrápění

Rozšíření: Ventilátor a skrápění 

Ventilátor pro simulaci větru – simulace vnějších podmínek

Klimatická skříň simuluje pomocí výkonného ventilátoru vnější podmínky. Ventilátor simuluje protivítr při jízdě vozu až do rychlosti 50 km/hod. Vzduch je veden větrným kanálem přímo na reflektor.

Technické parametry

  • Nastavitelná rychlost od 25 do 50 km/h. odpovídající 7 ač 14 m/s. je dosažena ve větrném kanálu s průřezem ca. 660 mm x 400 mm (š x v) 
  • Výkon ventilátoru max. ca. 13.500 m3/h.

Výbava skrápěním – simulace vnějších podmínek

K simulaci deště je zařízení vybaveno skrápěcím zařízením. Zkrápění probíhá v rozsahu teplot od +10°C do +35°C prostřednictvím dvou kuželových trysek z nerezového materiálu. Tyto jsou namířeny přímo na reflektor. Během skrápění se přepne automaticky temperování a ventilátor do Stand-By stavu. Množství vody je regulovatelné prostřednictvím regulačního ventilu. Skrápění je ovládané pomocí spínacího digitálního kanálu. Po skončení postřiku, jsou trysky a přívodní potrubí chráněny před zamrznutím stlačeným vzduchem, který má pro tyto účely speciální přípojku.

Rozšíření: Podtlak

Rozšíření: Podtlak 

Výbava zařízením pro vytvoření podtlaku – simulace vnějších podmínek

Během jízdy vozu se působením větru vytváří v motorovém prostoru podtlak. Abychom dosáhli co nejvěrnější simulace vnějších podmínek je tento systém vybaven i zařízením pro vytvoření podtlaku. Proto je přímo ze zkušebního prostoru odsáván vzduch. Odsávací zařízení je aktivováno a deaktivováno pomocí softwarového příkazu.

Technické parametry

  • Podtlak max. ca 10 mBar (nastaveno ve výrobním závodě a nelze tuto hodnotu regulovat)
  • Využitelný teplotní rozsah při teplotách > 10°C
  • Diskontinuální provoz

Rozšíření: Sluneční světlo

Rozšíření: Sluneční světlo

Výbava zařízením pro simulaci slunečního světla – simulace vnějších podmínek

Vötsch systém pro zkoušky reflektorů může být vybaven ozařovacím modulem typu MHG pro simulaci slunečního záření.  Integraci tohoto modulu do zařízení umožňuje propojovací mezidíl.

Technické parametry

  • Exponovaná plocha 400 x 400 mm
  • Zdroj záření 1 zářič 1,2 kW MHG
  • Intenzita záření 800 až 1200 W/m2, stupňovitě regulovatelná
  • Homogenita záření ±5% vztaženo na exponovanou plochu
  • Spektrum – globální záření 280 až 3.000 nm, doporučováno pro zkoušky stárnutí materiálu.

Galerie

Poptávkový formulář

Odpovíme vám do 24 hodin. Pondělí - Pátek do 16:00
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Zpracovávám...